SENANG CARI

16 July 2013

SEMINGGU RAMADHAN

salam...

menung apa lah tu wei???
dah seminggu puasa pun...
baju raya kamu tak beli lagi......tengok baju yg maktok buat...sempat siap ke idak.




sahur awal pagi tadi...
macam biasa.....simple2 saja.

ayam masak cabai dari param....panaskan semula.


bilis & kacang.....letak cili sikit....rasa pedas gitu2 saja.

untuk nurul sorang...
telur mata siram dengan kicap.dah kali ke 3 rasanya buat telur ni utk dia.



****masih menunggu maklumbalas dari pihak2 yang berkenaan untuk program jalan sahur 2013.moga berjaya dilaksanakan seperti tahun2 yang lepas.

2012
ada satu lagi jalan sahur 2012 di Sik tapi tak ada plk klip videonya...

2011


2 comments:

Rizziela said...

cik adik manis tu puasa tak?

ieda said...

rizziela...
puasa cedok-cedok...hehehe