SENANG CARI

07 December 2012

MY GIRL

salam...

perkembangan terkini nabila..
makin besar makin garang...ikut sapa tak tau.
makin ligat menari & menyanyi..berlakon apatah lagi.
suka kalau dengar kita mengaji/baca Quran..dia boleh duduk diam ja kat sebelah...tak mengganggu.alhamdulillah.

perkataan yang paling kerap diucapkan ialah   "paaam?" (faham?).
bila dia cakap ja apa2 kat kita mesti dia sambung dgn perkataan tu.selagi kita tak jawab faham selagi itulah dia tanya faham ke tidak.siap tunjuk2 tangan lagi kat kita macam cikgu2 kat sekolah plk.
kadang2 geram sangat kita plk bagi kat dia.."faham?"...dia tak angguk pun...buat muka toya ja.

alhamdulillah sekarang dah tak bangun awal sambung tidur kat bilik umie dah..lega sangat...cuma sepanjang cuti sekolah ni dia pun malas nak ke sekolah.PDK tak cuti macam sekolah biasa.agaknya dia tengok kakak,abang ada kat rumah dia pun nak duduk rumah juga.
cuma sehari dua ni dia kalut nak pi sekolah tapi minggu ni cuti plk.minggu depan cuti lagi sebab konvoi..minggu lagi satu la nampaknya baru sekolah balik.dah teringat kat kawan2 dgn cikgu2 kot.

***tahun depan dah 7 tahun.....cepatnya masa berlalu***

my beautiful girl

4 comments:

Dr Singa said...

rambut pun dah panjang..
:)


awak..

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MFnHnnts5BM

SURIA AMANDA said...

Nabila!!!!muah skit....

Salina@IbuAqil said...

Budak baik budak bijak..
Owhhhh Nabila..
Lama ibu x sggh sini..
Rindu ngn kamu nak.. ;)
TC & Happy Weekend yer.. ;)

ieda said...

DRS..
rambut dia sampai atas bahu ja..takleh lebih..serabai.

video tu dah tgk kat fb...muka sama la dgn bapa dia...sedih baca notes rafee kat bawah tu.


SA..
mmuaaahhh...dari nabila.


salina..
tq for visiting again.