SENANG CARI

07 December 2012

PREPARATION

salam..

sakit pinggang..
duduk dari pk 2.30pm sampai 4.30pm..lipat baju konvoi & masukkan dlm plastik satu2....baru satu trip.malam ni satu trip lg.berapa helai ntah...tak kira pun.
budak nabila tension sebab umie tak layan dia...tetiba dah pukul 5...umie keluar nak pi kerja semula...melalak marah..hehehe.
esok umie cuti umie layan ok...

malam ni kena listkan ubat2 yg nak dibawa.dah habit saya.kalau keluar jauh dari rumah mesti bawa ubat spare.segala ubat saya angkut.bukan untuk kami ja tapi standby utk anak2 member sekali.mana tau kan.
ubat2 yg biasanya saya bawa ialah 
pain killer,demam,batuk/lelah,selsema,senak,muntah,cirit & injection utk tahan sakit.
kali ni kena tambah satu lagi...minyak angin & minyak tok awang loceng (minyak feveret saya sejak azali).
rasa macam tak selamat kalau takdak ubat standby.

alhamdulillah..dah banyak kali jalan jauh ni ubat2 tu semua jarang2 digunakan pun.setakat ubat tahan sakit utk SU ja yg kerap pakai.

moga utk perjalanan kali ni pun semuanya akan mudah dan selamat..insyaAllah.

No comments: