SENANG CARI

10 August 2012

SATU AKTIVITI SEPANJANG MALAM

salam...
tu dia!!!...gila lama tak update...hehehe
awat tak tau...posa tahun ni mcm slow sikit segala kerja...

anyway...petang satgi akan bermula program bersama Sinar...SINAR KASIH RAMADHAN...dgn Sinar pun ada satu program ja..tahun lepas sampai 3 kot...
tak pa...janji ada...banyak2 pun meletihkan badan plk.

program akan bermula dari berbuka puasa (sponsored by TOYOTA SP SELATAN) dan diteruskan dgn jelajah sahur ke beberapa lokasi terpilih sekitar Daerah Sik..(tak tidurla malam ni).ia akan tamat sekitar jam 5 pagi...
esok?tak taulah kat SU...ada program apa lgi ntah.alang2 dah berjumpa tu mmg biasalah,akan diteruskan dgn aktiviti2 lain plk...

apa pun...moga perjalanan program dipermudahkan & diberkati oleh Allah swt.


3 comments:

doc said...

budak bambam ikut?

Daddy Ziyyad said...

menarik tu...terjah rumah time sahur! hehehe

ieda said...

doc..
wajib ikut.

DZ..
hehe...kejut org bersahur.