SENANG CARI

12 September 2011

PANAS

salam..
masuk hari ni dah 5 hari budak kecik bambam tak sihat..
letih la nak melayan dia.dulu2 kalau demam tak meragam pun.dah besaq ni pandai plk merengek2...serba tak kena.
mujur dah makin senang makan ubat.boleh minum ubat dgn sudu...tapi tu pun abah kena suapkan...kalau setakat umie nak bg mmg payah la budak ni nak telan.


pagi ni dia bangun awal...pukul 7 lebih.mentang2 la malam tadi bgtau dia tak yah pi sekolah minggu ni,senang ja dia bangun sendiri.untuk pagi ni....badan dah sejuk macam biasa..merengek dah kurang.selsema ja masih ada.
harap2 tak la panas semula badan tu.
yg eloknya demam kali ni selera makan tetap ada....boleh telan nasi lg.kira ok la tu.susu ja kurang sebab bibir mulut atas pecah sikit...susah nak nyot nyot.


moga budak kecik bambam cepat sembuh...dah banyak hari tak dengar suara gelak megekek tu...


budak merajuk sebab lama sangat tunggu abah snap.


8 comments:

Daddy Ziyyad said...

siannnya bambam..moga bam bam cepat sembuh ya...:)

SURIA AMANDA said...

gelak besar i tgok nabila...

Mama Hanim said...

sian dia, semoga cepat2 sembuh ye. take care.

A.I said...

Alolo...ciannye dia. Tp mmg skang ni musim demam la kak.

cepat2 sihat ye bambam ;)

Chik Att said...

sekarang memang budak2 senang kena demam .......entah kenapa pun tak tau ...

Marina Monroe said...

Moga bambam cepat sembuh..auntie pun demam jugak ni, dah 5 hari..kebah berulang lagi..huhuhu

ieda said...

DZ..
harapnya macam tu lah...
pagi td ok..mlm tak tgk lagi.still dgn pengasuh.

SA...
tu tak nampak muncung dia lg...sian kakak alyaa.beria posing.

Mama Hanim..
thank you..

AI...
mmg pun..ramai yg demam.harap2nya tak jangkit kat umie & abahnya...nak kerja maaa...

Chik Att...
cuaca kot...panas hujan tak menentu..udara pun tak bersih sekarang ni.

Auntie..
sama la dgn nabila...5 hari.
moga cepat sembuh auntie.

h4ni3 said...

alaa.. comeynya dia tutup muka dgn topi.. merajuk sgt la tu ye

get well soon nabila