SENANG CARI

30 July 2012

KERJA RAMADHAN

salam...
it's the PC...yes...problemnya pada PC.buka kat laptop elok ja.tak dak segala aneka iklan pelik2 yg menyakitkan mata.nampak gaya kena hantar PC tu pi servis lagi la..


...masuk minggu ke 2 puasa.radio era dah start pasang lagu raya beberapa hari yg lepas..rasa macam awal sgt la plk.tapi seronok juga dengar.masa tu dalam perjalanan dari Jitra ke Sik.misi mencari lokasi utk program kelab akan datang.hmm...bulan puasa pun menjelajah juga.nak buat macam mana kan...dah kerja SU & kawan2nya...kita ikut saja la...seronok juga bila lalu kat jalan2 yg tak pernah sampai (negeri sendiri pun tak habis teroka lagi).


...tugasan Sabtu baru ni ialah mencari lokasi untuk program selepas raya & satu lagi utk program bulan puasa...insyaAllah tahun ini akan buat lagi program singgah sahur bersama Sinar Harian Utara (bhg promosi).masih melibatkan keluarga kurang mampu cuma caranya berbeza sedikit dengan tahun lepas.dah jumpa tempat menginap untuk peserta di Sik nanti....cuma tunggu nak confirmkan saja.


...aktiviti bulan puasa tahun ni taklah sepadat tahun lepas.mengharapkan apa yg dirancang dapat berjalan dengan baik.


2 comments:

doc said...

ado anti virus untuk PC tak?

acyclovir kenot...
:)

ieda said...

Kena hantar klinik pakar komputer..hihi