SENANG CARI

17 June 2012

POST EVENT

salam..

SELAMAT HARI BAPA BUAT SEMUA YANG BERGELAR BAPA
(bapa kat rumah ni rasanya tak sedar pun hari ni hari bapa..hihi)

anyway...
alhamdulillah...program semalam @ kemarin berjalan dgn lancar.
saya kemengantukan hari ni sebab penat berpanas seharian semalam.program bersama SINAR bersambung pula dgn kenduri kahwin anak kawan....
letih tapi enjoy.

rumah...sempat juga kemas sikit pagi tadi walaupun malas tahap gaban.takla bersepah sgt cuma bekas2 minuman malam tadi ditinggal saja kat ruang tamu.mata dah nak terpejam....tak nampak dah sepah2 tu semua.budak kecik tu plk ajak tidurkan dia.dah beberapa malam saya tak layan...malam tadi layankan sajalah...kesian.lgpun dia dah layu sangat..sekejap ja dia terus terlena.

gambar2 belum load lagi sebab kamera ada pada SU..
masih ada program SINAR di SP hari ni..hanya SU yg ikut sekadar membantu.

***terpegun dgn sebuah kelarga penerima sumbangan semalam...miskin harta tapi punya 4 orang anak yg bijak2 belaka***

No comments: