SENANG CARI

24 January 2011

NO SPECIFIC TITLE

salam.
agak sibuk di awal 2011 ni.
mengatur jadual & mengira bajet.blog walking pun sempat sikit2 ja tiap2 hari.
alhamdulillah musim panas bisnes adalah lebih baik.musim hujan hari tu adalah musim berhibernasi..hehe...(saya suka sejuk2).so bila panas2 ni..let's move on.

nabila pun makin senang nak ditinggalkan kat sekolah.dah takdak adegan peluk2 kaki.tapi dengan syarat kena sembang2 dulu dgn dia sebelum tinggalkan dia kat situ.ntah apa dia cerita tak taulah.tadi balik sekolah punyalah comot.baju putih dah jadi tempek2 kaler koko.kata pengasuhnya semua tu sebab makan mi kuah kat sekolah.habis sememeh kat baju...(pengasuh yg pergi ambik dari sekolah sb saya tak sempat...SU takdak.petang ni baru balik).
si comot main pasir masa camping hari tu.
bersih kan pantai ni?
kalau pantai merdeka cantik macam ni kan best..takyah pi jauh2.

entry yg lebih bermaklumat selepas ni...
nak mencari maklumat sat.

5 comments:

wahida said...

sekarang mmg banyak pantai dan pasirnya kotor kan...especially di PD...sedih sgt...huhuhu....

Azma said...

sama la saya ieda.. wpun fulltime house wife skang, tp masa free makin kurang. Siang2 x sempat ngadap laptop pun kdg2. jadual padat..

Makin bagus ye bam bam.. good girl!! salam :* tuk bam bam ye..

Wahidah said...

tgk wahida..eik sama la kite..hai wahida..bole pulak kan..


ala baju comot pun still comey jer..:)

KLMari said...

geram tengok bam bam Kak Ieda...best gomol...alhamdulillah anak saya pun takde dah adegan peluk tak kasi pergi memana bila hantar dia ke kelas pagi pagi..dah boleh salam, peluk cium semua...:)

ieda said...

wahida..
tak penah sampai PD lg..nanti one day nak pi tgk.

azma..
siang makin pendek gamaknya kot..hehe

wahidah..
akak baru perasan beberapa hari yg lepas,ada 2 wahida kt sini.

KLM..
nabila ni tak taulah berapa hari nak elok..harap2nya berterusan la.