SENANG CARI

02 December 2010

SILA HORMAT PADA SAYA!!!!

salam..
uols perasan tak kalau makhluk yg satu ni lalu kat jalan raya,tak kiralah dia jalan kat tepi atau tengah,atau melintas jalan...semua kenderaan lain akan bagi laluan.
semua slow atau berhenti.
tak kiralah motor ka...kereta ka...treler ka...semua mengalah.
VIP pun wajib berenti.

dia ni bukan sapa2 pun.
makhluk biasa ja.
tak mandi.jalan pun hotong hayang.
berbau semacam.
malah orang selalu cakap dia bodoh.
tapi kat jalan orang2 yg pandai pun hormatkan dia..
nak tau sapa dia????
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
nilah dia..
gambaq google

betoi dak???

6 comments:

SURIA AMANDA said...

aduhaii..dah terkena dah petang2 ni...ingat apa kess la ari ni kat klinik..

ieda said...

lisa...hehehehe..jgn marah nooo..

Azma said...

tengok tajuk..aish..cam marah org je..bila baca..laa..hihi..okla tu.. label pun sembang kosong kan... :D

ieda said...

azma..
lunch break tadi tgh drive kt jalan one way tetiba semua slow...ingatkan apa.rupanya cik lembu ni melintas.tu yg masuk ofis terus buat entry ni..hehe

Kerikil Kehidupan said...

ha...betul tu kak ida...pernah kete kena langgar lembu masa tunggu dia melintas...nasib tak kemik teruk...keter warna gold...agaknya lembu tu ingat kawan dia kot...warna sama...

wahida said...

hai my dear!! thanks drop by my blog...bila nak follow sekali neh? saya tunggu tau!!