28 February 2010

nyawa bagai tiada harga..

 salam..
wajah anak comel ini menghiasi muka depan harian metro semalam.hari ini ada lagi cerita mengenainya.tragis sekali.kata orang tua,jangan keluar pada waktu magrib kerana ada banyak syaitan di luar..nampaknya lelaki itu telah dirasuk syaitan hingga sanggup membelasah si comel ini.apalah daya anak kecil 3 tahun untuk bertindak melindungi diri.persoalannya kenapa org yg melihat tidak membantu?lainlah jika lelaki itu bersenjata.
arwah syafia seusia nabila.apalah yg dia tahu ttg undang2 / peraturan waktu..anak sekecil itu tidak perlu dibelasah..angkat saja..dokong & bawa pulang..
sememangnya ia ketentuan Allah namun manusia tidak seharusnya bertindak sekejam itu.pastinya kematian ini akan membuka lebih banyak cerita ttg keluarga arwah..telitikan shj tulisan di akhbar..banyak persoalannya.moga kita yg waras ini dapat mengambil iktibar dan moga keluarga arwah lebih dekat dengan Allah.
 
damailah kamu di sana
 
anak kesayangan umie & abah

1 comment:

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

mmg sedih dengar berita kematian adik syafia tu. semoga dia aman di sana. comel la nabila pakai helmet tu....peluk cium utk dia,yer....