SENANG CARI

23 July 2009

along tidor di sekolah

hari ni...23.7.2009..along kena tidur kat sekolah.ada motivasi & qiamullail utk budak2 std 6. satu mlm jer..pagi esok balik..tapi bawa beg punya la besar..adik dia cakap mcm nak p seminggu..aku tanya berapa bnyk baju dia bawa?dia cakap sehelai jer.tp beg jadi besar sb kena bawa sejadah dgn selimut sendiri..ooo..patutlah..budak2 ni mmg dah terbiasa,nak g mana2 barang2 packing sendiri.aku dgn hbby mmg tak tolong pun.bkn apa..saja nk bg berdikari..
so,pukul lima td aku g hantar dia ke sek..bwa sekali mek kenit tu...mcm berkobar2 jer along nie..hihi..ntahler..
aku suka kalau sekolah selalu buat program mcm ni..tak semestinya utk std 6 jer.bolehlah bg kesedaran sikit esp bab2 agama.perangai bdk2 sekarang menakutkan aku..along pun dah nk masuk form 1 thn depan..lg la bnyk cabaran.aku takut dia terikut dgn bdk2 yg tak elok sb dia ni suka ambik hati kawan.senang ikut apa yg kawan suruh buat.aku nak nasihat banyak2 pun tak pandai sebab aku jenis yg tak suka cakap banyak..harapkan abahnya jelah..tupun tak selalu sb bz dgn kerja.
apa pun aku sentiasa mengharapkan along & adik berjaya dlm hidup.tak cemerlang akademik pun takpe..aku tak kisah sgt.asalkan sentiasa cemerlang dlm hidup..di dunia & akhirat..moga nanti bila aku & hbby dah takde, along & adik dpt jaga nabila dgn sebaiknya..amin..

1 comment:

Anonymous said...

Is it possible Abercrombie clothing to turn a profit by gifting abercrombie Jeans promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants make large sums Abercrombie Tees of money by giving away promotional clothing? Abercrombie Shorts Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable promotional clothing items are a great way to Abercrombie Sweaters help sell your brand to your target audience. Items like shirts and caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your targeted audience.