SENANG CARI

22 July 2009

nabila mula berbicara

sembang dgn nabila mmg best..tp dia jer yg faham apa yg kita cakap..kita tak faham pun apa yg dia crita..sian bb..tp dia tak kisah.abis bercerita dia gelak2..dia ingat kita fhm kot..alahai bb umi..
malam td bdn nabila start panas..berjangkit demam dr abgnya kot.tp dia tdo ok jer...lega.
masa g keja dia tak bangun lg.tinggal dgn abhnya kt umah.pk 10 lbih abhnya msg sruh blik tgk nabila..susah ati gak..ingatkan makin panas.sampai kt porch umah dah dengar suara dia dok sembang dgn abhnya...fuh...lega..dlm hati ingat 'ni mesti abhnya saja jer suruh balik mandikan anak'.masuk bilik jer trus tanya ..ngape? rupanya abhnya nk suruh tgk nabila panas sikit2...boleh mandi tak..hehehe..sorry yang...salah sangka..tu la,selalu kenakan org..
nabila ni pantang buka pintu bilik...terus jer cabut keluar..aku panggil masuk..dia tak nyahut pun..so abahnya sambung..
abah : nabila!...nabila..!
nabila: ya.... (aku dgn hbby sengih2...suka dgr dia jawab)
aku : nabila...masuk..mandi..
nabila: ya...padia...bla..bla..bla.. (bahasa dia)
abah : nabila...! mai mandi..
nabila: (sambil jenguk kt pintu bilik) ..ya..pa dia? (maksudnya..'apa dia')
....sukanya hati aku dgn hbby bila dengar dia jawab mcm tu...walaupun sangat2 simple tapi aku yakin tak lama lagi aku dapat sembang dgn nabila...moga detik itu datang dengan segera..
mmm...nanti makin banyakla cerita yg aku kena dengar bila balik keja...

1 comment:

Anonymous said...

Is it possible Abercrombie clothing to turn a profit by gifting abercrombie Jeans promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants make large sums Abercrombie Tees of money by giving away promotional clothing? Abercrombie Shorts Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable promotional clothing items are a great way to Abercrombie Sweaters help sell your brand to your target audience. Items like shirts and caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your targeted audience.