05 January 2018

TERKINI DI 2018

salam sejahtera.....
pagi hari ke 5 bagi tahun 2018...
lewat update blog sebab data habis...hihi..

saya guna broadband celcom. alhamdulillah rezeki tahun baru. nak upgrade data dapat pula pakej baru yg jimat. harga yg sama dgn pakej lama tapi dapat data yg lebih banyak.
dari 4GB kepada 10GB dengan rm40+ sebulan....cukuplah untuk kegunaan sendiri. ni pakej khas untuk yg berniaga. nak tahu lanjut sila ke cawangan celcom berhampiran anda.


cerita 2018....
Nabila dah mula sekolah sejak Isnin.....alhamdulillah hari pertama dan ke dua dia ok ja...nak masuk hari ke 3 dia dah start isytihar sekolah cuti. jenuh nak bangunkan dia pagi-pagi. seperti biasa umie dia tak berapa nak mampu tahan sabar, so pass kat abahnya ja. nak bangun ja susah. bila dah mandi semua ok ja. ceria ja nak pi sekolah. marah kat kita plk katanya kita lambat. mana tak lambat, dok ambil masa nak bangunkan dia.


abahnya....mula mengisi masa terluang dengan grabcar....isi masa sungguh sampai tak lekat kat rumah. alhamdulillah rezeki untuknya. 


umienya....macam biasa...kerja macam biasa. on off, ada sibuk ada relax (kat tempat kerjalah....kat rumah ada ja benda nak buat). ada cita-cita baru sebenarnya tapi ntah celah mana nak selit masa pun tau lagi. bila ada yg jadi nanti kita update kat blog.


anak bujang sulung....dah habis belajar....dok tunggu kerja mai cari dia...


anak dara besar....dah nak habis belajar. akan mula praktikal bulan 3 nanti. alhamdulillah dah dapat tempat untuk praktikal tersebut. moga ada rezeki terus kerja di situ atau mana2 tempat yg dekat degan rumah.


selamat menempuhi 2018 yang pastinya lebih mencabar....be tough be happy...



No comments: