SENANG CARI

22 February 2013

RAKAM JANGAN TAK RAKAM


salam Jumaat buat semua..
moga mendapat kebaikan dipenghulu hari ini..

semalam Khamis...budak kecik tak sekolah.duduk la dengan abah sebab orang lain ke sekolah.budak ni tak ada masalah duduk dengan abahnya.abah suka bawa meronda.

sempena LTDL yang masuk kat Kedah semalam,abah bawalah budak kecik ni pergi tengok kat laluan peserta di Gurun.suka la dia ramai2 orang macam ni.ada polis plk tu.dengan siren bising2...memang layan ja....anak abah la katakan.

walaupun duduk dalam kereta ja,gaya mesti ada.
tengok la tu...tutup kepala dgn towel....panas la kononnya.
guna sarung handphone kakak utk rakam gambar....abah rakam, dia pun pulun juga.
apa sajalah kan nabila...
puas hati sampai tertidur dalam kereta masa balik.





No comments: