SENANG CARI

29 January 2013

LAYANKAN SAJA....

salam sejahtera buat semua....

tot tet tot tet....dah Selasa.......menghampiri penghujung Januari dah pun.

layan gambar budak kecik ni sat...

mood tengah elok...makan sendiri sampai licin.

serabai...
balik sekolah terus ambil yang besar berdua tu...kemudian terus keluar pekan utk urusan rasmi ayahbonda mereka.
sebelum balik layan mi mamak kat Taman Intan dulu.
budak kecik ni mampu habiskan sepinggan mi mamak tu tau...jangan tak percaya.
siap letak telur rebus sebiji.
umie just ratah2 cucur garing dalam mi tu saja.sebab dia tak suka benda2 tu.

lepas makan dia jalan ke kaunter...bertembung dgn radio yg tengah pasang siaran Tamil...lagu2 rancak plk tu.....dia punya pasang telinga kat tepi radio tu.pelik kot dengar bahasa Tamil.lepas tu terus menari2.....alahai budak.rembat plk majalah Tamil...khusyuk nak baca macam la reti sangat.jenuh juga pujuk nak bagi balik majalah tu kat tuan kedai.

masuk kereta abahnya tukar channel radio ke THR....siaran lagu tamil...bukan main lagi dia berjoget...terhangguk2..bila tukar siaran lain serta merta dia terbeliak biji mata kat abahnya....makanya...kami semua melayan siaran Tamil sepanjang perjalanan sehingga ke rumah...

nanti kita cari CD lagu Tamil yg best2....nak?

4 comments:

Che Na said...

Tergelak sy...lagu tamil...tpi music tamil best jugak buat joget...moga budak kecik tu sihat sentiasa...amiin

Anonymous said...

Что-то так не получается [url=http://tutledy.ru/sovmestimost-s-muzhchinoy/97-muzhchina-rak-i-zhenshchina-rak.html]мужчина рак и женщина рак[/url]

Angah said...

uiii sedapnye tgk si kecik ni makan...

ieda said...

che na..
aminnn..tq..
dia ni mmg suka dengar lagu esp yg rancak2...gedik ja badan.


angah..
paling best makan dgn dia...semua sedap..