SENANG CARI

24 August 2012

MODEL RAYA KAMI

salam...
model raya 2012....tanpa baju kurung.
hari raya ke 2..
rumah my makcik.
jalan depan rumah...berlatarkan GUNUNG KERIANG
mula2 posing cantik ja..

tetiba jadi muka macam ni...

lagi teruk....

mengenakan abahnya....
disuruh halakan tangan kat gunung tu..tapi dia suka2 buat ke depan.

nak ambil gambar budak ni memang kena cepat sebab dia tak reti nak diam lama2...

dalam banyak2 rumah yg dilawati,rumah ni paling saya suka..
menghadap sawah.
angin masuk dalam rumah sepanjang masa....nyaman.
rumah makcik (adik arwah bapa)
masa banjir besar dulu tu rumah ni tenggelam lebih kurang separas coklat gelap tu.

4 comments:

Zach's Momma said...

Selamat Hari Raya!!

heheh.. nakal lah awak ni nabila :)

ieda said...

mama zach...
budak ni mmg suka kenakan org sekarang.kemudian gelakkan org..

Fadhilah Maarif said...

comel...

Imaan09 said...

hah?? kampung suami saya ni kak..ntah berselisih je raya ari tu..hehe