SENANG CARI

03 July 2012

BERBAKAT RUPANYA BUDAK KECIK NI....

salam...
nabila makin sihat...alhamdulillah.
hari ni nak tunjuk bakat terendam nabila..hihi

masa ke Jitra Sabtu baru ni bebudak ni main kamera...entah macam mana terlepas ke tangan budak kecik nabila nih...memula tu dia eksyen2 ja macam ambil gambar.abahnya kesian kot..terus ajar kat mana nak tekan..
hmmm...apa lagi....bersilau2 ruang tamu rumah tu dengan flash kamera.segala benda nak diambil gambar.....tapi yg paling susah nak dapat ialah kucing sebab kucing tu asyik lari ja dari dia..

jom tengok hasil kerja nabila buat kali pertama...

gambar terbaik....macam tak percaya nabila yg snap...
tok nyang...tapi nabila tak pandai sebut...dia panggil 'wan' saja.
mula2 tengok, takut kat wan...lepas tu melayan sembang plk.
main hentam saja...tapi not bad kan...
dapat separuh badan saja..
tu antara yang ok....yang entah apa2 lagi banyak la.....
macam yg ni....
nampak kaki kecik dia tu...hehehe
yg besar tu kaki umie...
muka umie pun ada..tapi takyah letak sini la kan....
***moga satu hari nanti nabila pandai ambil gambar konvoi...boleh la umie rest....

2 comments:

Fadhilah Maarif said...

ok tu kak..pandai nabila...

SURIA AMANDA said...

good girl...