SENANG CARI

04 March 2012

DAH BESAR LA TU...

salam..
budak dah besar sekarang.semua nak buat sendiri.kalau bab buka tutup pagar mmg excited lebih.
ni pagi tadi masa nak ke sekolah.
bukan kenal pun mana satu kunci mangga tu tapi eksyen tahap maksima.orang nak tolong tak bagi.
budak eksen!!!!
padan muka takleh buka...hehehe
panjat la cik oiii!!!!
lama2 give up jugak...bagi ummie buka mangga.dia sibuk buka pagar.tunggu sampai kereta keluar baru dia nak masuk kereta...hish....
(abahnya drive..ummie teman dia kat pagar tu.tak berani la nak biar sorang2)


6 comments:

Nonie said...

budak nabila yg comei:-)

kakyong said...

bijak nabila..

kak nak bertanya, agak2 anak SD ni bila dia boleh bertutur @ menyebut perkataan.. anak sedara saya dah 3 tahun.. rajin nak bersembang, tapi butir tutur kata memang x leh nak faham...

SURIA AMANDA said...

makin besar makin bijak..tp kan..jgn biar sgt eh kak..kang dia kuar sendiri lak..

ieda said...

nonie...
terima kasih.

kakyong..
ikut perkembangan @ tahap keterukan DS tu jugak.macam nabila ni pun tak boleh cakap dgn betul lg.lidah dia panjang.bila sebut satu2 benda boleh la faham tapi bila bercerita...habisss....dia ja faham.


SA..
thanx for reminding.pagar tu mmg kebiasaannya berkunci.selalunya bila org lain dalam rumah dia pun stay kat dalam juga.grill dia tak pandai buka sebab ketat sikit.

Fadhilah Maarif said...

budak comel..tapi nampak susut sikit kak..

ieda said...

fadhilah...
pandangan sisi...jangan terpedaya..hihi