SENANG CARI

01 March 2012

PATAH TUMBUH......

SILA SAMBUNG AYAT DI ATAS....


assalamualaikum...selamat pagi.


di sini musim hujan sekarang esp waktu petang.saya suka sebab sejuk & tak payah siram pokok.pokok2 pun tumbuh segar ja termasuklah pokok rumput.
ingat tak cerita pokok melur saya yg kena cantas dek kawan yg potong rumput dulu tu?ni rupa pokok tu lepas kena cantas...tinggal batang ja.


ini pula rupa dia lepas berulang kali kena panas & hujan..


alhamdulillah.
seronok tengok pokok membesar.
tapi ikut pengalaman lepas,lambat lagila nak berbunga.
takpa...biar lambat asal lawa.


***hajat hati nak buat garden tapi tak juga kesampaian lagi...***


5 comments:

Daddy Ziyyad said...

upah org landscape, dalam masa seminggu akak dah ada garden! ekekekekke

atty's said...

rajin bercucuk tanam ni ada imbuhan kedian hari

pB said...

rajin

ieda said...

DZ...
tak thrill kalau suruh org lain buat.

atty's..
imbuhan segera ialah ketenangan jiwa bila tengok pokok tu hidup.

pB..
tq...buatlah,best.

kakyong said...

bunga melur ni bila dah berbunga.. dok berbunga jer kerja nya nanti..