SENANG CARI

16 October 2011

ALKISAHNYA...NABILA LAGI

salam..

kembali kerja hari ni.
sakit kepala pasai pa ntah...terkena virus2 yg dibawa pengunjung ke sini kot.
tak pa lah...janji tak demam.tak suka demam sebab badan jadi lesu & malas nak bergerak.
banyak keja nak buat.


hari ni nabila ke sekolah dgn riang ria.dia ni kadang2 ok...kadang2 moody semacam ja.siap buat manja2 nak suruh kita tunggu kat sekolah...tapi mana boleh layankan...umienya kerja.
kemarin seharian dia buat marathon tidoq.apa kes tak taulah.nak kata tak cukup tidur sebelum tu pun tak jugak.
pagi2 saya buka pintu bilik dia, tengok dia tersadai dalam bilik mandi sorang2...air paip terbuka.pampers kat depan pintu...dia dok meniarap menikmati air paip tu.....tak taulah dari pukul berapa dia berendam.kakaknya dok sedap lena g.dek sebab saya nak siapkan barang nak balik kampung saya suruh kakaknya mandikan.
lepas mandi dia bantai lena lagi.kata nurul masa tgh mandi pun dia terlelap.
dah tu sepanjang jalan pergi balik ke kampung pun dia pulun lena lagi.macam org mabuk ja.
kot malam nak tidur lewat...tapi pukul 10 lebih dia dah menguap2.....so bg tidur awal jugak.


pagi ni bila kejut nak g sekolah dia senang terjaga...tersengih2 ja.
sampai sekolah pun ok sebab buah hati dia ada....hehe...buah hati dia kecik ja lagi.uwais namanya.anak penyelia kat situ.umur lebih kurang 3 tahun.kalau banyak hari tak jumpa siap peluk cium lagi...kawan baik dia farah pun ada.
dah sampai tak mau masuk kelas.nak main buaian dulu....pandai2 la cikgu pujuk masuk ek...umie nak masuk kerja dulu.
saja buat muka pelik.

**abah sakit kaki...dah seminggu.start dari ambil gambar kursus marshall hari tu.
   



2 comments:

Lelord said...

wah bagus la semangat g skool ek nabila

SURIA AMANDA said...

heheeh..pandai betul dia kan..