SENANG CARI

17 October 2011

KEMENGANTUKAN

salam..

hari ni adalah hari yang sgt memengantukkan (bahasa apa ntah la) buat saya...baru ja mengata nabila marathon tidoq...hari ni berjangkit kat saya plk.
mula malam tadi lagi.pukul 10 lebih dah drowsy.nak buat kerja tapi nabila ajak main dgn dengan dia.layan dia main sat ja...nampak dia menguap terus ajak dia masuk bilik.
tak lama pun...saya yg terlena dulu.sedar2 pk 12 lebih...terus sambung dalam bilik sendiri sampai pagi...
pagi ni & in fact seharian ni dok mengantuk lagi.....kena badi nabila ka ni???


nabila plk ok ja hari ni...cergas.tambah cergas sebab dapat elaun tadi masa kat sekolah..biasalah..umie simpan.
budak ni sekarang dah kurang minum susu.nak dapat 2 botol sehari pun susah.badan pun dah susut.benda2 lain makan macam biasa tapi bila susu kurang otomatik badan jadi kurus sikit.dah nak kena start supplement ni.
tapi saya suka dia slim sikit..nampak lg comel & yg penting tak berat sangat nak dokong.


No comments: