15 September 2011

16 SEPTEMBER

salam..

pukul 11 pm sekarang..
lagi satu jam kita melangkah ke 16 September....
selamat menyambut HARI MALAYSIA
selamat bercuti..(semua cuti 3 hari...saya 2 ja)
selamat berarak (saya nak lepak depan TV tengok perarakan...moga2 YOT tak kacau...aminnn....)


dan
selamat ulang tahun buat SU..
happy birthday dear.
moga panjang umur...sihat selalu...
murah rezeki...
& sentiasa dalam perlindungan Allah..


...I LUV U.....


notes:  dia bangga birthday dia cuti umum...ek eleh...


notes 2:  sapa ingat sejarah penubuhan MALAYSIA?

3 comments:

Dr Singa said...

nampak tak saya saya dicelah celah ribu ribu orang di Dataran tu??
:)

Pnut said...

Wah birthday SU tiap tahun cuti umum.. best la...
happy birthday kat darling you... eheeh

awak, saya beli tiket pi medan tu lama dah... bulan 4 hari tu lagi... uhuhu, tak dapek berjalan ke krabi dengan ouls... Insya-Allah lain ketika, kot-kot ada rezeki kita...

ieda said...

DRS...
saya nampak tilam & bantal ja..hahaha

pnut...
aisey....
kali ni lajak sampai phuket plk.balik tu singgah krabi.