SENANG CARI

05 July 2011

MAHARAJA MAKAN

salam.

jom share kejadian yg berlaku pada 3.7.2011.

oleh kerana saya habis kerja malam maka kejadian terpaksa dilakukan selepas 9.30pm.
apakah kejadiannya??
*
*
*
*
hehehe....
sesi makan durian di rumah baru tokey..
ingat lagi gambar rumah dalam ENTRY NI?
kat sinilah kami memenuhkan perut masing2.

ni bukan kenduri masuk rumah baru sebab tuan rumah tak duduk sini pun.
saja2 jamu member.

lepas makan siap pakat2 tapau buah durian yg lebih.
seperti biasa kami2 nilah yg last sekali balik.

jom tengok gambar...tak banyak sebab lagi best makan drp ambik gambar.
 pulut durian,bubur,roti jala,mee & bihun goreng
semua dari tuan rumah..kami makan ja.
 saya punya kot...first round kena ambik sikit dulu.
 sebahagian bapak yg datang...ni geng kereta.
geng motor lepak kat luar.
 tuan rumah tengah pasang lagu kat lampu siling.
 pasangan lomantik....bakal mengerjakan umrah hujung minggu ni.
moga selamat semuanya.
tokey siap offer nak jaga anak dara depa..hehe..
tuan rumah agihkan durian..
orang yg nak pi mekah tu pulun....nak bawa pi sana ka wei???
testing kabinet dapur tuan rumah..
dah kenyang,malas nak bergerak.
from left...me,mila,norlia & anak dara mila..husna @ along.

note: moga Allah murahkan rezeki tuan rumah.....nanti buat jamuan raya pulak macam tahun2 lepas....(jgn la hujan mcm hari tu...).
budak kecik makan pulut sikit ja...kalut nak main sebab ramai geng.puasla berlari sana sini.
Isnin budak kecik ponteng sekolah sebab umie dia kesian nak kejut dari tidur.

4 comments:

Queenie said...

adeihh....durian lagik? pedih...pedih....

campak ler kat sini sikit...

ieda said...

QUEENIE..
awat???pedih mata ka?hehehe
mehla sini...ada banyak lagi durian...buah2 lain pun banyak.

SURIA AMANDA said...

aisey....banyak2 gambar..paling tak tahan tgok tuan rumah agih2kan durian tuh...hurm...sedapnyaaaaaa....

ieda said...

suria amanda..
tuan rumah ni mmg sangat2 pemurah.kalau makan kat luar pun dia selalu bayarkan.