SENANG CARI

05 May 2011

NABILA MAIN AYAQ

salam.
jom tengok aktiviti bambam masa berkelah kat ULU KENAS.

seperti biasa.....kita zzzzzzz dulu

yeayyyy!!!!!....i'm free!!!!!

ait...apasal air paras lutut akak ja...tapi kat baby sampai kena perut???

best gak lepak atas riba abang ni...empuk ja.
abang cik pun nak tolong jaga baby ke?

dah sejuk berendam kita panaskan badan dgn durian pulak.

pastu masuk air semula.....
umie!!!apa nie???

sebelum turun ke seberang yg lebih dalam,
kita nyanyi bangau oh bangau sat dulu...boleh kan?

makcik nor buat facial kat abg baby

adik baby pun nak jugak!!!!

dah sejuk kita isi perut dgn durian lg.
lagi sedap bila umie tolong suapkan.


ronda2 tengok kawasan sebelum balik

10 comments:

SURIA AMANDA said...

amboi nabila makin hari makin bam2 eh..geram acik Lisa tgok...

Bicara hati ibu aisya said...

Ha'ahlah makin bam bam.Mintak sikit isi tu bg kat dik aisya yang kurus meleding nih.Hihihi
Amboii..syoknya g piknik ye nabila

Azma said...

Teringat kat bam bam tadi. Rasa cam lama x dgr citer. Buka bloglist nampak tajuk baru..oooo..bam bam dah kembali.. Semakin tembam plak tu.. :D

Makan durian x ajak acik pun ye..

makdara TERdiva said...

amboiii..seronoknya die :)

ieda said...

salam acik2 semua...bambam mmg makin bambam sebab tiap2 hari makan nasi 3,4 kali....hihihi.

acik azma...sorry naaa...umie dgn abah pun tak bgtau awai2...tau2 ja dah sampai sana.

Asz said...

Kak ieda ...comelnyer nabila buat muka mkn durian ...geram tgk badan nabia yg semangat tu ...hehehe

ieda said...

asz..
muka dia ada macam2 pesen..badan tu ikut abahnya...hiihi

Sz said...

buat facial sungguh ke tu kak?

en_me said...

sonoknyer membasah kannns.. ehehe

Madam Casper said...

Hahahah muaz pun suka durian tu...berebut dia makan dgn kakak dan abang