SENANG CARI

11 May 2011

HIDUP DALAM KEHIDUPAN


salam.

kenapa orang suka merintih?
kenapa asyik nak merungut?
suka tengok benda2 dalam sudut negatif.
bila di keliling kita negatif macam mana kita nak jadi positif?
tak suka benda2 negatif esp waktu pagi.

hidup ni ada sebabnya...
jadi..
tak payahla nak merungut sangat.

mmmm...fikirlah sendiri.

4 comments:

makdara TERdiva said...

kalau mengeluh boleh tak?? hehe

dangarumbia said...

Err... kita tak de lah merungut. Saja nak luahkan perasan.. :)

h4ni3 said...

baiklah.. saya takkan merungut lagi..

tapi.. kdg2.. byk benda yg buat saya sedih.. huhu~ pastu terus saya merungut :D

kakyong said...

masa rasa down memang ade merungut..

amik masa juga nak pulihkan semangat..

mungkin ade sebab utk merungut.. tp jgn la merungut setiap masa kan...


n3 terbaru kakyong
Filem CUN memang CUN… kome dah tengok?
layan ost Nikita – Saat Terakhir
Si peramah 1 April–15 May 2011 @ kakyong.com