SENANG CARI

19 May 2011

AHLI KELUARGA BARU

salam sejahtera..
setelah beberapa tahun menghilangkan diri...hehehe...
kesibukan yg belum habis.

saja nak tujuk ahli keluarga baru..
dok tunggu anak orang tapi dapat anak kucing...
6 ekoq pulak tu.
anak2 GEBU
semalam baru lahir. masa semua orang tak dak kat rumah.

nabila the bambam tak nampak lagi nih...jenuh la pasni nak cover dari dia.dapat ke dia habis kena penyet.
actually saya tak suka kucing duduk dlm rumah tapi depa2 ni lah yg biar dia masuk beranak kat dalam.GEBU sebenarnya ada satu rumah lagi.jiran depan rumah saya.yang sebelum ni dia beranak kat sana.
nampak gaya nak kena cari cage utk letak anak2 GEBU kat luar.

selain GEBU ada sekoq lagi anak kucing dalam rumah ni..penghuni baru jugak.
BLONDE....SU jumpa dalam longkang.kecik nonet gak...makan pun tak pandai lg.org dah buang.kesian la plk tengok.tapi tak padan dgn kecik..asal serempak dgn GEBU mula nak menyinga.pagi tadi ja baru tgk depa mcm kissing2 (hahaha)..

GEBU & baby2nya.multi colour...
satu bapak ke?????

4 comments:

Noina said...

hehe..takkan lain2 bapak lak kak..haha..comelnyer..mmg sesuai nama gebu dgn badannya....:)

Noina said...

hehe..takkan lain2 bapak lak kak..haha..comelnyer..mmg sesuai nama gebu dgn badannya....:)

Daddy Ziyyad said...

kucing & arnab memang antara pet yang rajin beranak kak..hahaha...

my cousin punya kucing,dia kasi kan..

SURIA AMANDA said...

teringat kucing dania yg kena lanyak dek atuk eh akibat duk bwh tayar keta..x perasan..menangis dania..