SENANG CARI

08 April 2011

PETAK

salam.
pagi ni nampak dua orang lelaki (secara berturut2) pakai seluar slack corak petak2.
satu merah..satu hijau.
jarang nampak seluar petak2 kat sini.
kalau 'short' biasalah.

kalau bagi SU tobat tak mau pakai.
along lagilah.....mau bebai sepanjang hari.

sapa suka pakai seluaq petak2?

6 comments:

Jamiel said...

old school tu..
ada lagi yang minat fesyen camni..

h4ni3 said...

bangla ke kak?
ehehe

Cik Ina minat Do do Cheng said...

oiiii oiiii tak nak , kalau suami makcik nak pakai cemgitu makcik suruh jalan jauh-jauh. itu patern retro ke apa?

Suhana Shahril said...

Br jer terserempak dgn ketua jabatan yg pakai seluar petak2 kat program senamrobik.Rsnya seluar dia p main golf.Cam lawak pun ada gak.Tp sure mahal kan sbb dah nama pun suar men golf.
Salam berkenalan dgn blog penaja!

mummysyafie said...

tak suka..tak suka..hihihi...

ieda said...

jamiel..
tulah.tp yg sorg tu muda g.

h4ni3..
melayu...bangla pakai slack macam pi ofis..hehe

cik ina..
kalau suami pakai gitu cik ina pakai skirt kotak2 la plk..matching..

suhana..
salam perkenalan.the retro is coming back...

mummysyafie..
tapi kalau anak kecik2 pakai comey kan?