SENANG CARI

14 April 2011

ANAK YANG DEGIL

ha!! tu lah.....
mak dah pesan
duduk diam2 kat rumah
jangan nak ke mana-mana
mak nak keluar cari makan utk kamu

kamu tu kecik lagi
banyak benda yg kamu belum pandai
tapi kamu degil
nak juga keluar

sekarang
dah terjelepuk kat situ
baru kamu tau
kan dah sakit

sorry mak tak dapat nak tolong kamu
biarlah orang lain yg tolong
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


kat lantai depan kedai
dia nampak ok lagi...saya geli nak pegang.
suruh org kat kedai sebelah ambik

4 comments:

Daddy Ziyyad said...

anak burung apa tu?

sayap tak patah..ok..takpe..

ps: akak sanggup ke drive all the way to Nilai, N.9? Kalau sanggup, di alu alukan dtg rumah MIL saya makan durian ..hehhe

~ yus ~ said...

oo anak burung rupanya, ingat anak saper tadi..:D

ieda said...

DZ...
burung ciak @ cak raya.tak taulah org sana panggil apa.

makan dereyan tu...sampai seru insyaAllah...tak dan thn ni kita pi thn depan..hehe

yus..
kalau anak org saya simpan..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

sabau je lah doc ni, makcik ni lurus tau baca dari awal sampai akhir, tak tengok bawah dulu.ingat kan sikecik tu jatuh.buat suspen tau.