SENANG CARI

22 March 2011

RAHSIA TERBONGKAR

salam.
nak tau apa dalam beg sekolah nabila?
sama ja tiap2 hari..
bukan mainan
sb kat sekolah dah banyak mainan.
bukan makanan
sebab kat sekolah mmg ada makan free

yg takdak kat sekolah ialah...
poket depan...
botol susu (siap2 bubuh susu tepung...bila nak minum cikgu tambah air ja)
 & saputangan
ruang utama..
tuala,baju (complete set) & pampers.

sapa teka dgn tepat???

auntie ju (nuyin2u) & auntie ayu (ibu aisya) hampir tepat.
sorang satu FM (simple ja) dari Krabi...
sila emel nama & alamat kpd saya.

8 comments:

Azma said...

beg kaler pink tu.. nabila pilih sndri ke kak??

Anyway, tahniah ju & ayu..

Yana@Noni said...

ala kak..nape x bgtau ada gift...huhuhu...klu tau dh tentu sy leh jwb..-(

tahniah wat Ju & ayu...

h4ni3 said...

alaa.. tak perasan pun ada GA nih
huhu

ieda said...

azma..
taklah...akak beli kat hatyai.nabila tak ikut.

yana & h4ni3...
tak dak niat pun nak buat GA...tetiba rasa nak bg hadiah.

takpa...nanti akan ada GA menyusul.tunggu mood rajin sat.

Cik Ina minat Do do Cheng said...

makcik suka , comel sangat ko bawak botol susu ke sekolah.tak boleh nak marah, itu yang dia suka.makcik tertinggal bas.he he

Bicara hati ibu aisya said...

Hahaha...xsangka plak ada hadiah.Saja jer teka arituh.Macam GA ar ni kiranya ye k.ieda? :) lain kali leh buat lagi.Apa2pun thank's k.ieda.

Menjawab pertanyaan akak pasal saiz kaki aisya.Panjangnya 10.5cm, lebarnya 4cm.Panjang tapi kurus.Kenapa kak??

Rizziela said...

habislah...terbongkar sudah rahsia Nabila

ieda said...

cik ina..
lain kali naik bas ekspress.jgn ambik bas henti2..hehehe

ayu..
bkn per..kdg2 jumpa kasut kecik2 comey2...teringat nak beli kat aisya tp tak tau saiz.

rizziela..
takpa..dia tak malu..hihi