SENANG CARI

25 February 2011

KISAHNYA......

as salam..
sarapan apa pagi ni?

saya makan roti benggali cicah dengan kuah gulai..
lama tak makan mcm ni...sedap sgt.
malam td SU beli roti benggali (kat kedai roti yg simple saja)..satu buku ada 4 ketoi...panas2 lagi...tetiba teringat nak cicah gulai.
so pagi ni terjah kedai roti canai nak beli kuah saja....tapi tokey kata.."ambik ja lahhh"...
alhamdulillah...benda free sedapnya berganda.
roti ori....makan gitu saja pun sedap
kuah gulai yg emmmmm.....sedap!!!!
sarapan saya pukul 11 pagi...pagi lagi kan?

nabila dah makan semula.alhamdulillah.
semalam makan nasi licin sepinggan kat rumah pengasuh.masa ambik malam tadi dia dah lena.terus ja bawa keluar sb SU nak ambik baju...tp tak siap pun.
lepas tu singgah kat kedai roti.SU beli roti benggali,kerepek & bun 2 biji.nabila sedap ja lena kat riba saya.tapi bila dengar bunyi plastik roti (saya nak buka utk abahnya) terus bangun...nak makan....siap marah2 bila abah start dulu...hehehe...diet dah abissss.......

5 comments:

h4ni3 said...

dah lama tak makan roti camni
cicah kari pun sodap.. minum pulak air kopi.. pehhh... :D

Jamiel said...

Wat air liur meleleh je..
Best tu..

feel free to join my GA

Pnut said...

seeedaaaaappppnyaa..... roti benggali panaihhh beli tang mana? nak cari balik sp nanti..sini tak dak

ieda said...

h4ni3..
gulai dgn kari sama ja...bestkan..

jamiel..
lap cepat2...hehehe
nanti saya tgk ur GA.

pnut..
kat taman arked..ada blok kedai depan sekolah keb bakar arang.depan kedai dia ada gerai makan tepi jalan.

SURIA AMANDA said...

kalau cicah ngan bubur durian pun best kan..alamak...mana nak cari ni..