SENANG CARI

26 December 2010

PENGANTIN LAMA

salam..
yesterday cuti..so balik kg sekejap hantar barang2 my sis yg masih bersisa kat sini.petangnya pergi rumah our friend (NARC group) yg celebrate anniversary yg ke 20....moga berkekalan ke akhir hayat buat kak nor & abg bad.terima kasih sb jamu kami makan.koay teow sup tu sedap sgt..en hbby dok aim for 2nd round.sekali pi tgk tinggal bekas ja..hehehe.
majlis high tea berlarutan sampai jadi supper...sikit ja lg nak jadi sahur.konon nak balik sebelum malam tapi bila dah berkumpul ramai2 mana boleh balik awal.dah habis makanan kat rumah terjah pulak kedai nasi ayam kat pekan Jitra.sambung sembang lagi.siap planning utk program tahun depan...mmm....mmmm....kena kumpul duit plk la nih...
bergerak balik dekat pk 12 tgh malam.pertengahan jalan hbby jumpa kawan sorang lg plk...sembang lagi.sampai rumah around 1 am..mmg tak dapat ditolong dah mlm tadi...I slept most of the time in the car..ngantuk sungguh.anak2 pun kong...

(tak ambil gambar kat kedai nasi ayam tu...letih dah..)

sedaaaapppp.....
pasangan pengantin lama...
awat macam sedih plk kak nor??
kami yg suka makan..
bambam yg gila makan..hehe...suruh auntie ton plk sb umie dah malas nak suap..
dia dah habiskan pinggan dia pastu pi tumpang anak auntie ton (sya) plk...sabar jelah..
pastu angkut maruku.
dah bosan dgn maruku makan plk tepung talam 4 keping.
ikutkan dia nak lagi tp saya buat tak layan..banyak sgt la baby.
ros tuan rumah yg jadi mangsa saya & kak lia.
aliyaa nak ambik gambar auntie ke??
kamera baru yg jadi rebutan aliyaa,sya & nabila.

1 comment:

En iLham said...

biaselah bile dah jumpe kawan2 kan.mmg tak abes sembang punye.nak2 kalau dah lame tak jumpe.