SENANG CARI

29 December 2010

AKU KALAH.....

salam..
petang ni ada patient masuk klinik.ada pacat dalam kemaluannya.minta saya keluarkan..
minta maaf kak.pacat & lintah adalah dua haiwan yg paling saya geli geleman nak sentuh.bukan main2.sejak azali lg dah.
tak boleh nak tolong.terpaksa minta dia ke klinik lain.

binatang kecik yg berjaya menewaskan saya
(pic fr google)

7 comments:

A.I said...

isk..camne la bleh smp masok ke situ? x bahaya ke? takot benda tu msk smp kt peranakan. eeeee..ngeri!!

MAPPIAU said...

aduhh pacat masuk kemaluan? eiiii gelinyer, takut pun ade.dah geli geleman dah ni haaa ishhh

ieda said...

AI..
tak taulah kak tu pi ambik kat mana.akak suruh dia i buang cepat2 takut binatang tu bergerak ke dalam lg.

Mappiau..
akak pun geli.

NB KARA said...

Ya ALLAH macamana boleh masuk sampai begitu sekali? Hesy..geli gelemannya..

Azma said...

mak aii..ngerinye.. saya ok bab pacat ni tp sampai ke situ bergeraknya..isshh..seriau rasa..

ieda said...

kak yatie..
saya tak tanya pun.cepat2 suruh dia g klinik lain takut nanti masuk lg dalam.

azma..
ikut punggung pun boleh masuk tau...hati2.

kakyong said...

mak aiii takutnya... camana lah perasaan kak tu.. gamaknya kenyang la pacat dlm tu...