SENANG CARI

12 November 2010

YANG DIRAIKAN

salam..
dia bukan best student...tak dapat pun 5A.tapi dia telah melakukan yg terbaik untuk dirinya.
lulus semua subjek walaupun tiap2 kali ujian biasa ada yg gagal.untuk itu abah dgn berbesar hati membeli KFC untuk nurul malam tadi...termasuklah juga untuk yg lain2.dan semestinya juga...abah makan lebih..

"uuudiaaaaa...."
terpegun tengok abah buka makanan
orang yg tak pernah miss baca doa makan.
kadang2 sekali makan 3 kali doa.
tengah minta apa ntah kat abah..
makan KFC dgn nasi goreng yg umie buat
"acham"
"macih babah"
ait...macam dia plk yg diraikan
nurul macam biasa...ayam seketoi pun tak habis.
along join lambat sikit..dok pasang rak sidai tuala.suruh berhenti takmau.rupanya org dah kena nasi dgn gulai ayam kat surau.patutlah relax ja tgk benda makan.
gambar abah dgn umie tak leh masuk..tak menepati piawaian.

9 comments:

SURIA AMANDA said...

comey la nabila ni...geram jer tengok..

mamaaerish@eb said...

skali mkn 3 kali doa?.... berkat tuh... ;p

Jamiel said...

doa sebelum makan, doa tengah makan dan doa lepas makan..
Macam terlebih je..
Hu3..
Biasakan berdoa dari kecil..
steady la...

Rizziela said...

Tak per kak..janji dia lulus kan?

Kerikil Kehidupan said...

wah...makan besar ek...nak sikit....

ieda said...

lisa..
in real life lagi geram..macam2 perangai dia la nih..

eb & jamiel..
tengah2 makan boleh berenti nak doa lg.semua org kena ikut plk tu.

ziela..
akak mmg puas hati dah.

nanie..
jomla..jgn malu2..

Amy Syaquena said...

cutenya nabilah..geram aunty tau.. nak sikit boleh...

Yasmin Nabilah.. said...

ala ala..chomelnyer Nabila..rasa nak geget je pipi dia yang tembam tuh..hehe..

serius kak tgk aksi Nabila mmg comel..!

Min said...

comel sangat nabila... nanti cik min balik kedah... kita jumpe ye...