SENANG CARI

13 November 2010

MENGIDAM

salam..
raya haji dah tak berapa hari lagi...
ada sesapa buat qurban?tahniah kepada anda.
saya tak buat tahun ni..insyaAllah akan datang.
tahun ni langsung tak rasa nak celebrate pun..bebudak pun tak sebut pasal raya.
tapi saya tetiba teringat benda ni
*
*
*
*
gambar google jer..
nak makan tapi tak rajin nak buat.
harap2 mak sedara kat kampung buat..boleh gak merasa.

mak saya pandai buat jenis ni..dia kata ketupat betina.bulat2.debab2.tapi la ni dia dah tak boleh buat...uzur sangat dah.semuanya dah jadi kenangan...

3 comments:

kakyong said...

tak rajin nak buat okay lagi..
kakyong ni reti makan jer... nak buat tak rajin nak belajar... harap mak jer dok buat.. huhuuu...

SURIA AMANDA said...

x pernah rasa la kak..ingatkan entry akak mengidam sebab ada apa2 ke..rupanya....hahahahahah...

nuyin2u said...

selamat hari raya aidiladha..sayapun reti makan je..;)