SENANG CARI

02 November 2010

TEA BREAK

salam..
petang2 musim hujan perut sentiasa lapar.
mulalah kepala dok bayang macam2..
isshhhh...kata nak diet...??!!!
rojak tak pa kannnn....
buah2an saja
rm1.50
gu dengan ayaq nyoq....
rm1.00
beshhh.....nak jugak??

p/s:kampungku sudah tak boleh dimasuki.....banjir keliling...
sib baik sempat balik SP.
tapi dalam hati teringin nak pi tengok banjir @ ayaq bah

5 comments:

Pnut said...

sana bah jugak ka? rumah mak saya mujoq kawasan tinggi sikit, jadi setakat ni tak pernah kena lagi... kesian org kampung noooo

weiii ayaq nyoq tu sedap la...

SURIA AMANDA said...

Sedapnya rojak buah..ni lak masalah pagi2 bukak blog akak.....Lisa x leh tahan laparrrrrr.....akak...kejam la..tapi air kelapa tu x leh minum kan kalau preggy?kesian kan org2 kampung akak..family akak mcm mana?

ieda said...

pnut...
ayaq naik..teringin sgt2 nak balik tp polis tak bagi..

lisa...
lain kali makan kenyang2 baru masuk sini...hehe
ayaq nyoq tu akak tak pasti...ada kata ok,ada kata tak boleh...so baik tak payah la kann...

nuyin2u said...

sedapnya nampak...suami sgt suka ni..

kakyong said...

baru jer palas pekena air kelapa pandan.. mabeles.. xde ler terliur tgk gambor ni...