SENANG CARI

09 November 2010

SOMTAM SPECIAL

salam.
pernah makan somtam tak?
mesti ramai yg pernah makan kan...salah satu makanan Thailand.
tapi somtam ni ada banyak jenis.
kat sini kalau somtam biasa ialah yg ada betik parut tu...campur buah2 lain.
tapi saya suka somtam ni
sepinggan rm5 ke rm5.30 ntah..lupa plk

somtam epal.
ada epal,limau sunkist.kacang panjang,tomato,kacang tanah.
perasa tambahan ialah cili & udang kering.....
mmmmm......sedaaaaappppp....
(tapi saya punya versi tak pedas & takde udang kering).
mcm terasa2 masam dia

4 comments:

SURIA AMANDA said...

sib baik tak suka masam2..kalau x harus salahkan akak sebab publish entry ni..wakakakakaka..

Ummi Alisya said...

huh aii.. baru tgk pic dah terkecuq dah ni kak. serius, ita tak pernah makan mende tu. ala2 rojak buah ke?

ieda said...

alahai...ingatkan nak kenakan lisa tadi...hehehe

ummi alisya..
kuahnya lain..pakai apa ntah akak pun tak tau.tau makan ja.

kakyong said...

tak penah makan versi ni..
nampak pun sedap... terliur''