SENANG CARI

28 November 2010

BETOI KA NI????

salam..
mengemas barang2 my sis...(termasuk barang sendiri jg).
terjumpalah satu cincin emas.kecik ja.ingatkan my sis punya.
bila tanya dia katanya bukan dia punya & bukan my eldest sis punya.
maknanya cincin sayalah kan..
mmg ada cincin belah rotan yg saya beli dulu tp dah lama tak pakai.simpan2 punya simpan sampai tak jumpa cari.
tapi apasal nampak kecik????
see...boleh pakai sampai sini ja.
dulu pakai kat jari ni jugak...ok saja.
saya beli ni masa umur 21 thn rasanya.masa study year 2 kat kelantan.
ooohhhooo...
cincin ni mengecik ka????
atau tumbesaran saya masih berterusan???

plannya..
nak simpan cincin ni...tengok umur berapa boleh sarung semula.

6 comments:

A.I said...

kalau gitu la gayanya, kene tunggu akak mengecut la baru bleh sarong blk. ngeeee..

makdara TERdiva said...

tu maksudnye tumbesaran yg pesat..haha!

ieda said...

AI..
agak2 berapa tahun lg gamaknya yer...

MDT..
tu lah...patutnya tumbesaran berhenti masa umur 18 thn..hehe

Azma said...

kikiki..gud lak ye.. smh berjaya sarung cincin tu smula..

kakyong said...

kalo dah hampir 20 tahun... sure le tgn pun kembang... ekekekkekk

Min said...

kik3... min pun ada tanya husband semlm, eh... pasai apa seluaq ni masa mai UK 2 th lepas padan, koi kecik seluaq ni... dia hentam gelakkan kita... sabaq ja la...