SENANG CARI

07 October 2010

"comei lotte contest by jaijina"

salam..

ada contest kat blog jaijina....
dia tgh cari anak2 yang comei lotte.....
so saya pun nak letak jugak nabila yg comei lotte tembam ni kat contest jaijina.
sesapa nak join sila jengah blog JAIJINA dgn segera.
nama budak comei:nabila norfauziah
umur: 4 tahun 2 bln
ibu: ieda
kenapa budak kecik ni comel di mata saya??
adeh!!!...susah nak jawab....budak ni,apa saja yg dia buat nampak comel pada saya...gelak ke,marah ke,tidur ke...semua comel.paling suka tgk hidung dia yg kecik nonet tu & isi dia yg banyak mmg sedap dipicit-picit.

kena tag 3 org kawan:
rizziela
salina
fariza

4 comments:

Fariza said...

alamak kak..tak pandai nak buat...ehehehe..

ieda said...

fariza...buat jer...

Kauthar said...

nabila is always a cutie..rindu la ngan nabila..nanti free2 datang rumah auntie yee :D

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

mmg comei lotte si nabila ni...
good luck!