SENANG CARI

06 October 2010

APABILA HUJAN TURUN,MAKA.....

salam..
sekarang ni musim hujan.tiap2 petang hujan.bila hujan perut mulalah bunyi.kepala pun mulalah terbayang macam2...adehhhh!!!!!
kalau dapat ni kan best...

ni pun ok gak

yg ni...

atau yg ni...

atau nie......
kuah popia terbaik dlm dunia...

tapi tgh teringin pasembor ni...
dah pesan kat hbby suruh beli.
tak taulah pukul berapa nak balik.
cepatlaaaa hendaknya...

pnut...try pasembor mamak kat stall depan restoran cina taman arked..
best oooo....

7 comments:

Yasmin Nabilah.. said...

Mak aiii kak..terliur tgk gambar2 nih..nak sikit!!!

ieda said...

jom ina...jom....hehehe

Syahida said...

perghh! paling saya suka, rojak buah dan cempedak goreng tu...yumm..yumm :)

kakyong said...

keteow sup... lama dah tak pekena...

SURIA AMANDA said...

terus lapar....

ieda said...

syahida..
hujan2 mmg terangkat la kalau kena cempedak goreng panas2 kan?

kakyong...
apa lagi...menu petang ni...

lisa..
sabar...sabar....sila tengok kek kat bawah...hihihi

maza said...

ADUHAIIIIIII....

meleleh-leleh air liur tengokkan gambaq yg hangat lagu tu na...

aduhai, boleh tak panggil anney mamak satu kali datang rumah antaq satu piring pasemboq.. huhuhu