SENANG CARI

06 October 2010

HARI YANG SIBUK

salam...
hari ni nabila tak g sekolah.takleh nak bangun.umie pun tak sampai hati nak kejut.malam tadi tidur lambat...around 1.30am sebab p rumah depan hantar barang makngah sekali tengok tok dgn tokwan.abah dgn umie sembang2 sampai terlewat balik.nabila dah sibuk merengek..."mie....atuk...tutu..."...(umie...ngantuk...nak susu).
balik rumah tukar pampers & minum susu terus lena.umie pun out juga.tapi abah out lagi cepat.

hari ni tokwan buat makan2 kat rumah.panggil kawan2 lama dia yg kat kg.tokwan dah uzur sgt.takut tak sempat jumpa, katanya.
satg nabila kena duduk dgn along & kakak...kalau pi rumah tokwan nanti ganggu org nak baca yasin.nabila bukannya reti duduk diam.nak diam pun masa tidur dgn masa minum susu saja.

SWITCH OFF....

6 comments:

SURIA AMANDA said...

Lenanya tido.....

Rizziela said...

Penat sangatlah tu

Pnut said...

ieda, kami nak komen kek yg bawah tu.. ishkk yang tangan terputus tu eeeiii ngeriiiii... tu hantar kat doktor wad kecemasan syok tu...ehehehe

kakyong said...

muka innocent... sejuk mata memandang..

ieda said...

lisa...
macam auntie lisa la tu...hehehehe

rizziela...
budak lasak...mcm tu lah.

pnut...
tadi baru terpikiaq nak suruh pnut buat kek ala2 ngeri macam tu..boleh dak?

kakyong..
innocent ke?nampak mcm muka notty ja..hahaha

Honey said...

Tag ... http://jombercontest.blogspot.com/2010/10/adam-hifdzan-1st-besday-giveaway-by.html