01 August 2010

MENGUJI MINDA.....& KESABARAN...

salam..
u all ada problem tak nak pilihkan baju utk hbby pakai tiap2 hari??saya takde problem tu sb dia akan pilih sendiri baju mana yg dia nak pakai.problem saya ialah bila nak tolong ambilkan baju yang dia nak pakai.masalah ni selalu timbul masa nak packing baju bila dia nak ke konvoi @ kerja luar.biasanya orang akan cakap..nak baju kemeja biru belang @ t shirt merah @ t shirt kolar warna hijau etc.tapi en hbby saya akan minta baju dia ikut event @ tulisan kat baju tu..contohnya..
* t shirt smbc hitam
* t shirt marsyal putih
* t shirt golf
* t shirt haadyai bike week
* t shirt konvoi rasuah
(perasan tak takde kemeja....dia sgt2 jarang pakai kemeja)

maka jenuhla saya nak mengingat tulisan2 kat t shirt tu.pening sekali kalau t shirt tu kaler hitam sb koleksi hitam dia mmg banyak..
dah tu tiap2 jenis t shirt tu bukan sehelai.
lepas kembara ni tambah lagilah koleksi t shirt yg saya kena ingat..dia mesti minta..
* t shirt KKM yg ayg buat tu
* t shirt KKM yg dapat free
nak kena ingat pulak mana satu free & mana satu yg dia buat....adeeehhh..

kadang2 bebai (bahasa org kedah) jg la....

3 comments:

Rizziela said...

saya yg baca pun dah rasa pening dengar order dari cik suami..

Suami saya senang ajer...dia kalau untuk pakai harian..ambil sendiri..tapi utk berjalan.memang saya akan sediakan sepasang with me & Haziq..ambil dan pakai ajer

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

hehe...
karenah cik suami pun kita kena layan ye kak...belom lagi karenah anak,kan kak kan? anak pon pandai gak, nak pakai tshirt itu la, ini lah, yg gambar spiderman , ben10....

alhamdulillah, baju kerja suami saya jenis kemeja. jadi, bila dah iron tu, saya dah siap gantung utk pakai 5 hari. kecuali kalau hari tu, ada event apa2 yg menyebabkan dia terpaksa pakai tshirt. baru dia minta nak pakai tshirt....

Anonymous said...

Nice fill someone in on and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.