SENANG CARI

01 August 2010

KONVOI KEMBARA MERDEKA

salam..
bermula lagi hari2 bersendirian dgn anak2.kali ni lebih lama..seminggu (1/8 hingga 6/8).en hbby memulakan kembaranya pagi ni..SMBC..KONVOI KEMBARA MERDEKA II 2010..first day menuju ke Kelantan.sekarang tak tau kat mana..lost contact sb naik motor takleh nak msg2.harap semuanya selamat & program ni berjaya dilangsungkan dgn meriah.berbaloilah hendaknya dgn masa & tenaga yg dikeluarkan oleh hbby & kawan2nya yang bertungkus lumus utk organise program ni..termasuklah saya sekali..ofis dia kat sebelah jer tp malam2 baru boleh sembang.tu pun kalau dia takde meeting..kalau meeting pk 1 pagi baru sembang..huhu..sib baik dah lama kawen.taklah terasa hati sgt.
apa pun...moga Allah melindungi perjalanan anda semua...selamat berkembara sambil berbakti (sepanjang kembara ada program dgn anak yatim juga).

masa p cameron highland

3 comments:

Herda said...

salam perkenalan kak ieda..suami sy pun ikut konvoi SYM ni..huhuhuhu..bersendirian dgn ank2 gak ni dgn sy berbadan dua...ini kali pertama suami sy ikut konvoi ni..huhuhu..sedih hati..risau..hari per-1 spjg mlm menagis dok risau mcmn le perjalanan dia..hari2 ank lak tanya papa dia gi mana..skrg ni kat Melaka..2 hari lg nk balik penang..x sabar rasanya..semoga suami kita selamat dlm perjalanan mereka ye kak..dan juga yg lain2..

Salam perkenalan - HERDA -

apai said...

Alhamdulillah ..semua peserta seramai 57..dah selamat balik ke keluarga masing2 heheh..termasuk saya...

Anonymous said...

Is it possible Abercrombie clothing to turn a profit by gifting abercrombie Jeans promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants make large sums Abercrombie Tees of money by giving away promotional clothing? Abercrombie Shorts Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable promotional clothing items are a great way to Abercrombie Sweaters help sell your brand to your target audience. Items like shirts and caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your targeted audience.