SENANG CARI

02 August 2010

KARIPAP????

salam...
apasal letak tanda soal kat tajuk tu???saja jaaaa....
uolls suka karipap?saya suka juga tapi tgk la sapa yg buat.nampak macam senang kan tapi ada yang tak sedap.
saya tak kisah karipap inti kentang atau keledek...janji sedap.
tp hbby makan yg inti kentang saja.
karipap biasa atau karipap pusing?
saya mana2 pun takper..
hbby suka karipap biasa.mak mertua hanya makan karipap pusing...
anak2 tak kisah sgt..
gambar google


masa kat kelantan dulu di bazar ramadhan Kubang Kerian ada sorang pakcik ni jual karipap kecik2 satu 10 sen..dia goreng bila ada org nak beli...panas2...sedaaaapppp...mmg berbaris ler kalau nak beli.

satu lagi karipap yg best ialah karipap bakar (guna ovenlah).jiran bagi masa puasa lama dulu.dia buat macam karipap biasa tapi kecik jer..inti kentang + ayam.then sapu telur putih macam buat biskut tu..pastu bakar..pastu hantar kat rumah saya...hihihi..tp mmg paling sedaplah..sekarang kami dah duduk kat tempat lain.tak merasa dahler karipap bakar tu.

ramadhan nanti banyaklah karipap kat gerai2 sini..jenuh nak pilih.
jangan terambik spera dah ler...reject...saya hanya suka spera yang mak saya buat.tapi sekarang dia tak buat dah...dah uzur.
spera ni macam karipap tapi inti kelapa.

karipap panas + fresh oren....mmmmmm.....

1 comment:

Anonymous said...

Is it possible Abercrombie clothing to turn a profit by gifting abercrombie Jeans promotional items and selling your inventory at the same time? Is it possible to Abercrombie Pants make large sums Abercrombie Tees of money by giving away promotional clothing? Abercrombie Shorts Will this practice bring awareness to your brand? Fashionable promotional clothing items are a great way to Abercrombie Sweaters help sell your brand to your target audience. Items like shirts and caps are favorites among most consumers especially when they receive them for free as a gift or give-away. Be it a screen printed tee shirt or an embroidered hat or polo shirt, your imprinted logowill leave a long lasting impression and gain a lot of attention by your targeted audience.