SENANG CARI

01 July 2010

'UBAT' KENCING MANIS...hehehe

salam..
pernah makan kuih ni?
mak sedara saya bagi pagi kemarin.
kuih peneram.

manis giler..
saya tak tau buat macam mana.tapi mak sedara saya mmg expert.
masa saya g rumah dia,dia tgh buat peneram ni utk kenduri anak sepupu saya (cucu mak sedara sorang lg).
dah ada banyak2 tu dia offer kat saya..org nak bagi kannn...ambik jelah.
saya taklah gemar sgt sb bila makan lekat kat gigi.
tapi kakak saya mmg suka.
nabila pun suka...uhhh..budak kecik ni..
asal benda boleh makan semua dia balun.

untuk orang yg kencing manis...SILA JANGAN MAKAN!!!!

2 comments:

kakyong said...

kakyong suka kuih ni..
kalo balik ke taiping, mesti singgah kat pekan hari chkt jering beli kuih ni.... jrg2 dpt sekali makan memang pulun sungguh2...

ieda said...

kakyong...yg kecik2 tu lg sedap..tp ada kat pasar malam jer.