SENANG CARI

15 July 2010

SANGGUPKAH ANDA...????

salam...
balik dari bank pg tadi ingatkan nak kejutkan nabila utk pergi sekolah.
dah dua hari ponteng sb bangun lambat.....
mentang2 abah ada kat rumah kann..
sekali bila jenguk kat bilik dia nampak tgh sedap jer macam ni..

tak sampai hati plk nak bangunkan dia.ish..cemana ni nabila??

ni adalah kerja kakak dia nurul sebelum pergi sekolah..selimutkan anak patung macamla benda tu sejuk sgt..yg adik dibiar tergolek.


5 comments:

Rizziela said...

sedapnya Nabila tido..tak berbaju lagi tu

mazni said...

Nyenyaknya...mesti sdg layan mimpi tu :-)

ieda said...

rizziela..
kalau hujan lebat jer boleh berbaju.

mazni..
mimpi jumpa anak raja..hehehe

Pnut said...

huiiiii moiiiiii sedapnya...
kalau boh telur masin lagi syioookkkk
kat sini boring la... makan moi dengan sambal cili kicap..
ape baranggg kan??? eheheh

ieda said...

pnut..
resepi emergency.takdan nak cari telur masin.