SENANG CARI

21 July 2010

BAYI COMEL..

salam...
comel sangat budak kecik ni..
anak teman sekolah yg saya dapat dari FBnya.


4 comments:

SURIA AMANDA said...

comelnyaaaaaa...sweeetttt....rasa nak gomol2 la...

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

mmg comel kak. kalau dapat nak geget pipi dia...hehe

ieda said...

lisa...geram tengok kann.

fiza...akak pun tak penah jumpa lg..tgk kat fb jer.mata pun cantik.

kakyong said...

mcm kena kepit jer tu...
hehehe... masa anis kecik2 dulu camtu lah kalo nak guntingkan rambut dia.. tak reti dok diam.. siap kena kepit & dah tu tersedu2 plak..

tp si bb dlm foto ni memang comel.. geram tgk pipi dia...