SENANG CARI

19 July 2010

ADIK AMBIL KAKAK..

salam..
ni cerita hari sabtu yg lepas.setelah berkali2 sabtu asyik ada aktiviti mak sabtu baru ni dihabiskan di rumah saja...jadi SRT.
kebetulan nurul sekolah tambahan.

dah nak UPSR ni asyik sekolah jelah..mak sedara nurul (adik hbby)yg sekolah kat sekolah lain lg teruk..takde cuti langsung.jumaat sabtu semua sekolah.kesian betul.last2 dia pun letih.sabtu baru ni ponteng terus.teruk betul budak2 sekarang belajar.patutlah kawan2 saya yg pernah dok kat oversea lebih suka sistem sekolah kat sana.lebih relax utk budak2.agaknya nanti bila takde UPSR relax sikit kot.jgn dengan cikgu2 sekali relax dahler.nanti dah naik menengah pun tak tau baca...
(yg pandai tu exceptional lah).

back to the story..nurul balik pk 12.30...abahnya lah kena g ambik.as usual dia prefer naik motor.budak kecik ni pun apa lagi.excited nak ikut.saya pun galakkan lg..kesian sehari tak keluar lg.
tengoklah muka budak seronok dapat naik motor..

siap tabik lagi.
bye baby..

along la ni yg siapkan adiknya..pakai t shirt biru dgn seluar merah..
apa punya matching ler along.!!!
tapi bila pakai helmet..eh..eh..matching colour.

6 comments:

ann @ hatiberbunga said...

sgt comel ngan helmet merah tu. hihi..

kak ina kl said...

apa pun yang nabila pakai nampak cute.

o..pokok tu bagus ek..nantilah cuber cari kat sini...hb dah ada kencing manis..

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

gelak saya tgk gelagat nabila. sgt2 cute dgn helmet comel tu...

Rizziela said...

Memang cute la Nabila..siap tabik lagi tu..x tahan betullah

ieda said...

untuk auntie ann,auntie ina & auntie fiza....nabila kata "terima kasih sebab puji nabila comel...auntie2 pun comel juga"

ieda said...

rizziela..
kawad pun dah pandai la ni.