SENANG CARI

27 June 2010

SESI CUCI MATA..

salam..
entry gambar..
aktiviti last nite...lepak kat rumah..mainly melayan nabila.

bb pun pandai laaa........
tapi satu lubang jer laahhh...pas tu kakak kena buat
kalut nak pakai stoking plk..
kakak jg kena adjust..
jeng..jeng..jeng...
kakak ni kapur kasut tak sama laa...
tak lawa...takmo pakai..
stoking kakak yang...dot..dot..dot..
jom main bola....
yey..!!!..tak gol...
gelak sampai meleleh air mata..
sat...sat...penat...top up dulu..
kasut lagi???...along kacau laaaa....
sat...sat....
ait...????
kakak yang kena balun???
kakak silap cakap ke???

11 comments:

Wan Anie said...

sihat nyer nabila ni... geram tengok nak cubit2 jerk rasa.... :D

Rizziela said...

pandai betul nabila. Apa yg kakak buat semua dia nak buat kan

Rizziela said...

pandai betul nabila. Apa yg kakak buat semua dia nak buat kan

Naimatul Hafizah Nor Rodin said...

hehehe...
sangat lucu tgk aksi nabila. seronok melayan karenah anak2 ni...buat hati kita terhibur.

ieda said...

wan..
dia mmg selalu jadi mangsa cubit..hehehe

rizziela..
sgt cepat meniru..kdg2 terpaksa sorok buat something sb takmo bg dia tiru cthnya buka botol.

fiza..
akak selalu lambat g kerja sb leka melayan dia.sib baik kerja sendiri.

kakyong said...

ohhooo.. comel ja aksinya..

kenapa kah kakak di pukul tu...

mazni said...

salam kak, seronoknya tengok kerenah nabila ni aktif dan kreatif sungguh

INTANKUTERPILIH said...

bestnyer bila tgk anak2 makin membesar kan??

ieda said...

kakyong..
saya pun tak pasti..tiba2 ja..

mazni..
terlebih aktif..hahaha

intan..
akak suka kalau dia besar ni ja..besar sgt tak cute dah..hehe

SURIA AMANDA said...

Comel..suka tengok..kakak sayang adik kan...

Asz said...

kak ieda .. part last2 tgk gambar tuh saya gelak sorang2 .. nape lak kakak kena balun???sianlah kat kakak ... tp mmg pangai dorang nih sume ada persamaan ... Ammar pon camtu gak, x pasal2 ngah elok2 main ngan abgnyer ... dia tibai si abang ... hehehe