SENANG CARI

28 June 2010

ORANG MELAKA TAU TAK?

salam....
ini adalah gambar pokok istimewa yg diambil oleh en hbby
masa singgah di Melaka baru2 ni..
walaupun dah pernah g Melaka tp tak pernah tgk pokok ni.
so special....
anda perasan tak??

*
*
*
*
*

buahnya melekat pada daun.

agak2 pokok ni boleh hidup tak kat negeri lain?

4 comments:

SURIA AMANDA said...

kalau x salah ini buah melaka, tak tahu la boleh makan ke tak...kena tanya orang melaka jugak la..lisa org NS..YEWWWW

kakyong said...

ieda, kalo tanam di kedah kena tukar nama pokok kedah la... hehehe...

A.I said...

isk..buah apa tu? nnt aku tanye kat datin biah kak.. :P

ieda said...

lisa & AI..ni pkoko melaka...buah ni buah melaka lah..

kakyong..kot nanti dia mogok takmo idup.