30 May 2010

padat..

salam..
HARI TERAKHIR CONTEST...MASIH ADA MASA UNTUK TURUT SERTA.
saya akan senaraikan nama peserta di sini esok.

semalam..sabtu (29/5/2010) adalah hari yang padat untuk saya & family.keluar pukul 11 pagi balik pukul 11.30 malam.
mula2 temankan hbby hantar design baju kat taylor then ke rumah kawan ambil polisi customer yang dah siap.
sembang sikit sebanyak terus bergerak ke rumah kenduri.tuan rumah ni upline saya asalnya tp dah jd kawan.saya pun tak rajin nk buat MLM dah.kenduri anak bongsunya.buat kat dewan.best la tgk kenduri kat dewan ni..tuan rumah relax jer layan tetamu yg datang..makan2 semua katering uruskan.rumah pun tak bersepah.nanti saya pun nak buat kat dewan jglah..hihi..berangan awal2.
cuma tak banyak tempat duduk so takleh lepak2.tak tunggu pengantin pun.lepas makan terus balik.food...mmm..sedaaap.

petang balik kampung tengok rumah coz my uncle kata paip bocor.
patutla bil air melambung..ishh..
the contractor will come in a few days time.

mak sedara & my 2nd cousin dok sibuk buat sirih junjung..masuk pertandingan gubahan la plk..rajin sungguh depa ni.macam nak kenduri plk jadinya.

otw balik lalu kat Suka Menanti..ada pertunjukan belon panas..ingat nak tengok.sekali sampai situ...hah..parking punyalah jauh.dah tu tak nampak belon pun..balik jelah.

kawan hbby plk call suruh singgah makan kt kedai father dia kat Tanah Merah Pendang.singgah lagi...sampai kt situ ada plk kawan sorg lg dah siap duduk tunggu mknan.mcm janji plk.dia otw balik Perlis.lepak2 makan2 kat situ sampai 10.30 mlm.makan free..tuan kedai belanja...hihi.bestkan ada kawan buka kedai makan.

sampai rumah pk 11.30 mlm.sepatutnya kena g Tg Dawai hantar barang kt kedai kawan hbby tp hbby dah tak daya nak drive.saya??sorryla..mlm2 malas sikit.tambah badan dah letih.kalau drive tu asyik masuk line org jer..hbby mmg tension kalau saya drive mlm..tp siang saya dah drive ke kampung..dia lepak jer kt sebelah.ok la kan.. 

tayang gelang sebenarnyer...

2 comments:

Rizziela said...

Letinya saya yg membaca..memang padat weekend yg ada kan?

ieda said...

rizziela..macam tu lah tiap2 minggu.cuti yg hanya pada nama..hihi.